Moto Guzzi Quota 1000 (info uit 1993)

Motor: 2 cilinder luchtgekoelde viertakt in V-vorm met 1 onderliggende nokkenas en 2 kleppen per cilinder - cilinderinhoud 948.8 cc - compressieverhouding 9.5:1 - boring x slag 88 x 78 mm - smeersysteem wet sump

Prestaties: maximum vermogen 51 kW (70 pk) bij 6.600 tpm - maximum koppel 79 Nm (8,1 kgm) bij 6.000 tpm - topsnelheid 200 km h - verbruik 1:17,5 (loodvrij)

Inlaatsysteem: Elektronische injectie, Weber Marelli met 2 injectoren en 1 gasklephuis

Elektrische installatie: 12 volt - ontsteking electronisch met electronische vervroeger van Weber Marelli - electrische starter. Transmissie: 2 droge platen - 5 versnellingen - overbrenging primair door tandwielen. secundair door cardan Overbreng verhouding: primair n.o-, secundair n.o.

Frame: dubbel wiegframe van rechthoekige stalen buis. Wielbasis 1620 mm, lxbxh = 2300x920x1355 mm

Vering: vóór hydraulische Marzocchi telescoopvork. achter instelbare Marzocchi monoshock

Remmen: vóór 2 280 mm schijven met Grimeca 4-zuigerklauwen, achter 1 schijf 260 mm met zwevende Brembo 2-zuigerklauw

Wielen: draadspaakwielen, voor 1.85" x 21", achter 2,75"x 17"

Banden: vóór 90/90-21. achter 130/80-17

Afmetingen en gewicht: l x b x h = n.o. - gewicht leeg 210 kg

Inhoud brandstoftank: 20 liter, waarvan 4 reserve

Garantie: 12 maanden ongeacht het aantal km

Bijzonderheden: de Quota blijkt een heel fijne off the road fiets te zijn. Hij is echter niet echt geschikt voor motorrijders met een klein postuur

Prijs: ƒ 25.490.= - Bfr. 420000

Afleveringskosten: ƒ 325.=

Gegevens verbeterd door en foto van Ben Goudswaard.