Moto Guzzi Le Mans 1000 (info uit 1993)
Motor: 2 cilinder luchtgekoelde viertakt in V-vorm met 1 onderliggende nokkenas en 2 kleppen per cilinder - cilinderinhoud 948.8 cc - compressieverhouding 10:1 - Boring x slag 83 x 78 mm - smeersysteem wet sump Prestaties: maximum vermogen 59.6 kW (81 pk) bij 7.600 tpm - maximum koppel 73 Nm (7,4 kgm) bij 6.500 tpm - topsnelheid 235 km/h - verbruik 1:17,8 loodvrij) Inlaatsysteem: 2 x Dell'Orto 40 mm met acceleratiepomp Elektrische installatie: 12 volt ontsteking bobine accu met punten en mechanische vervroeger - elektrische starter Transmissie: 2 droge platen - 5 versnellingen - overbrenging primair door tandwielen. secundair door cardan Overbreng verhouding: primair 1,235:1, secundair 4.714:1 Frame: dubbel gesloten wiegframe Vering: vóór Moto-Guzzi hydraulische telescoopvork met luchtondersteuning. achter 2 Koni dempers Remmen: vóór 2 schijven 270 mm, achter 1 schijf 270 mm.integraal remsysteem Wielen: gegoten lichtmetaal Banden: vóór 100 90-V18. achter 120/90-V18 Afmetingen en gewicht: l x b x h = 2190 x 610 x 1210 mm - gewicht leeg 215 kg Inhoud brandstoftank: 25 liter waarvan 3 liter reserve Garantie: 12 maanden ongeacht het aantal km Bijzonderheden: de Le Mans 1000 is het meest sportieve model in de Guzzi lijn Prijs: ƒ 21.990,= - Bfr. 383000 ( In 1987: f 16.999,= ) Afleveringskosten: ƒ 325,=Ook verkrijgbaar in
wit :