Moto Guzzi 1100 California
Deze gegevens komen van een folder toegezonden door Jan van Londen.
TECHNISCHE GEGEVENS CALIFORNIA 1100* EN CALIFORNIA 1100 INJECTIE
Motor tweecilinder 90° in V-vorm, luchtgekoeld
Cilinderinhoud 1064 cm\ Nigusil cilinders
Boring x slag 92 x 80 mm
Prestaties 55Kw/75Pk bij 6400 t.p.m., 1100* : 91 Nm/9,3Kgm bij 5000 t.p.m., 1100 i : 95,1 Nm/9,7 Kgm bij 5000 t.p.m.
Inlaatsysteem 1100* : twee Dell'Orto carburateurs PHF 36 mm, 1100 i : injectiegestuurd
Ontsteking 1100* : digitaal electronisch Marelli Digiplex, 1100 i : digitaal electronisch Weber
Koppeling droge koppeling met twee platen
Compressieverhouding 9,5 : l
Startwijze electrisch
Smering d.m.v. tandwielpomp
Overbrenging primair d.m.v. tandwielen, secundair door cardan
Versnellingsbak 5 versnellingen
Frame wiegrrame
Vering telescopische voorvork met instelbare demping, stereo achterdemping met instelbare demping
Electrisch systeem 12 Volt. Dynamo 14V-25A. Accu 30Ah
Remsysteem integraal remsysteem, waarbij de linker voorremschijf en achterremschijf door het voetpedaal bediend worden, dubbele schijfrem voor: Ø 300 mm, enkele schijfrem achter: Ø 270 mm, alle schijven zijn zwevend
Wielen gespaakte wielen met aluminium velgen
Banden voor 110/90 VB 18, achter 140/80 VB 17
Dashboard kilometerteller, dagteller, toerenteller en diverse verklikkerlampjes
Tankinhoud 18,5 liter
Verbruik 1100* : 5,4 liter/100 km (Norme Cune), 1100 i : 5,0 liter/100 km (Norme Cune)
Ledig gewicht 1100* : 245 kilogram, 1100 i : 240 kilogram
Max. snelheid (zonder accessoires) 1100* : 190 km/uur, 1100 i: 200 km/uur
* = Carburateur versie