Motor
Luchtgekoelde, dwarsgeplaatste 90° V-Twin met onderliggende nokkenassen en stoterstangen, 2 kleppen per cilinder
Cilinderinhoud 1.064 cc
Boring x slag: 92 x 80 mm
Max vermogen:54 kW (74 pk) bij 6 400 opm
Max koppel 74 Mm bij 5 000 o p.m
Compressievemouding 9.5 : 1
Carburatie: Magneti Marelli Multipoint sequentiële injectie met 40 mm gasklephuizen en Weber injectoren
Transmissie
Primaire transmissie d.m.v. tandwielen
Mechanisch bediende droge tweeplaatskoppeling
Secundaire transmissie d.m.v. cardan
Klauwgeschakelde 5-versnellingsbak
Rijwielgedeelte:
Stalen buizenframe, motor als dragend onderdeel
Voorvork telescopische Marzocchi voorvork, vorkpoten 45 mm, volledig instelbaar, veerweg 140 mm Achtervering Verchroomde Sachs stereovenng, regelbaar qua veervoorspanning en uitgaande demping, veerweg 96 mm
Remmen voor: Brembo Oro, twee 320 mm schijven met vierzuigerremklauwen, Moto Guzzi integraal remsysteem
Remmen achter: Brembo Oro, enkele 282 mm schijf met dubbelzuigerremklauw
Band voor: 110/90 VI 8 Metzeler ME33 Laser
Band achter 150/70VB17 Metzeler ME55A
Maten & gewichten
Lengte 2.380 mm
Hoogte 1.150 mm
Breedte: 815 mm
Zithoogte 780 mm
Wielbasis 1.560 mm
Balhoofdshoek: 29.5°
Naloop: NB
Drooggewicht: 251 kg
Tankinhoud 19 liter
Prestaties
Topsnelheid (met grote toerruit): ±175 km/u
Brandstofverbruik: 5,9 1/100 km
Theoretische actieradius: 322 km
Specifiek vermogen: 69.5 pk/l
Garantie : 2 jaar
Kleuren : Rood, zwart, wit - steeds gecombineerd met chroom
Invoerder : Greenib BV, Oosteinde 34, 2361 HE Warmond Tel 0031-^0)71/301.92.92
Prijzen incl BTW/BPM
California EV : â¬12147/489.990 BEF ⬠12.147 / 29.990 NLG
Toerruit groot : â¬180/7.259 BEF â¬177/390 NLG
Toerruit middel : â¬149.21/6.019 BEF ⬠146,53/323 NLG
Toerruit klein : â¬136,12/5.491 BEF â¬133,83/295 NLG
Kofferset Hepco & Becker : â¬549,06/22 149 BEF â¬539.84/1.190 NL