De V11 is er technisch gezien in 3 varianten.
De eerste versie ( 1999-2000) heeft een aluminiumkleurig blok, 1471mm wielbasis, 4.5 inch achtervelg.
De tweede versie ( 2001-2002) heeft een matzwart-rimpellak blok, 1490mm wielbasis, 5.5 inch achtervelg, frameverstevigingen rond het blok.
De derde versie ( 2003-2005) heeft glad matzwart blok, balanspijp in de uitlaat voor het blok, wat verbeteringen in het blok, dikkere( 43mm) vorkpoten. Tellers met zwarte wijzerplaat, de modellen zonder grote kuip hebben een wat hoger stuur.
jaar |
type |
kuip |
vering |
kleuren |
extra's |
---|---|---|---|---|---|
1999-2000 | |||||
v11 sport |
nee |
zwart-groen en zilvergrijs, allen met rood frame |
|||
Rosso mandello |
stuur |
met. Rood met donker grijs, wat carbon delen |
éénschijfskoppeling |
||
2001-2002 | |||||
v11 le mans |
ja |
champagne, wijnrood |
|||
v11 naked |
nee |
||||
v11 Scura |
stuur |
öhlins |
matzwart, wat carbon delen |
éénschijfskoppeling |
|
v11 le mans Tenni |
ja |
Marzocchi met goud genitreerde poten |
Traditioneel groen, witte nummervlakken |
2 zadels bijgeleverd, zwart en bruin, éénschijfskoppeling |
|
2003-2005 | |||||
v11 le mans |
ja |
||||
v11 Balabio |
nee |
||||
v11 le mans Rosso Corsa |
ja |
öhlins |
rood met geblokte grijze ruit |
||
v11 le mans Nero Corsa |
ja |
öhlins |
zwart met geblokte grijze ruit |
||
v11 Café sport |
stuur |
öhlins |
brons, wielen donker bruin |
||
v11 Coppa Italia |
stuur |
öhlins |
rood/zilver met groene bies |
in sommige landen stel sport uitlaten extra |
|
v11 Scura R |
stuur |
öhlins |
zwart met oranje streep |