De V11 is er technisch gezien in 3 varianten. 


De eerste versie ( 1999-2000) heeft een aluminiumkleurig blok, 1471mm wielbasis, 4.5 inch achtervelg.

De tweede versie ( 2001-2002) heeft een matzwart-rimpellak blok, 1490mm wielbasis, 5.5 inch achtervelg,  frameverstevigingen rond het blok.

De derde versie ( 2003-2005) heeft glad matzwart blok, balanspijp in de uitlaat voor het blok, wat verbeteringen in het blok, dikkere( 43mm) vorkpoten. Tellers met zwarte wijzerplaat, de modellen zonder grote kuip hebben een wat hoger stuur.   

 

 

 


jaar
type
kuip
vering
kleuren
extra's
1999-2000





v11 sport
nee

zwart-groen en zilvergrijs, allen met rood frame


Rosso mandello
stuur

met. Rood met donker grijs, wat carbon delen
éénschijfskoppeling






2001-2002






v11 le mans
ja

champagne, wijnrood


v11 naked
nee




v11 Scura
stuur
öhlins
matzwart, wat carbon delen
éénschijfskoppeling

v11 le mans Tenni
ja
Marzocchi met goud genitreerde poten
Traditioneel groen, witte nummervlakken
2 zadels bijgeleverd, zwart en bruin, éénschijfskoppeling






2003-2005





 
v11 le mans
ja




v11 Balabio
nee




v11 le mans Rosso Corsa
ja
öhlins
rood met geblokte grijze ruit


v11 le mans Nero Corsa
ja
öhlins
zwart met geblokte grijze ruit


v11 Café sport
stuur
öhlins
brons, wielen donker bruin


v11 Coppa Italia
stuur
öhlins
rood/zilver met groene bies
in sommige landen stel sport uitlaten extra

v11 Scura R
stuur
öhlins
zwart met oranje streep