Moto Guzzi V 1000 G 5  (info 1983)
1000 SP without windscreen

Motor: tweecilinder. viertakt. kopkleppen. Boring x slag: 88 x 78 mm. Cilinderinhoud: 949 cc. Compressieverhouding: 9.2 : 1. Max. vermogen: 71 DIN-pk (kW 52.2) bij 6500 tpm. Carburateurs: twee Dell'Orto VHB 30 CD/CS. Elektrische starter.

Transmissie: primair door tandwielen. secundair door cardanas. Meervoudige droge platenkoppeling. Vijf-versnellingsbak.

Frame: dubbel buisframe. Banden: voor 100/90 H x 18. achter 110 90 H x 18.

Remmen: voor dubbele schijfrem 30 cm diam.. achter schijfrem 24.2 cm diam.

Benzinetank: inhoud 24 liter. Gewicht: 220 kg.

Prestaties: max. snelheid 190 km/uur. Verbruik 5,8 liter op 100 km.

Prijs in 1980 f 11.500,= , in 1983: f 12.995,=.

Importeur: Motorcycle Import BV, Gerard Scholtenstraat 73, 3035 SG Rotterdam.

België: Kamoto. Brekerlaan 47, 1703 Kobbegem.

Moto Guzzi SEIMM. Mandello del Lario (Como).


MOTO GUZZI V 1000 HYDRO CONVERT (info 1980)

Tweecilinder viertakt 949 cc 52 kW (71 pk) 170 km/u

MOTOR: Tweecilinder viertakt met stoterstangen V-motor - boring en slag 88 x 78 mm - cilinderinhoud 949 cc - compressieverhouding 9.2 :1 - maximum vermogen 52 kW (71 pk) bij 7600 tpm - twee Dell'Orto carburateurs - accu bobine ontsteking - elektrische starter - luchtgekoeld.

TRANSMISSIE: automatische transmissie met hydraulische koppelomvormer - meervoudige droge platenkoppeling - twee versnellingen.

RIJWIELGEDEELTE: dubbel wiegframe - bandenmaat voor en achter 4.10x 18-voor dubbele hydraulische schijfrem en achter enkele hydraulische schijfrem - voor en achter draadspaakwielen - inhoud brandstof- tank 24 liter - gewicht 220 kg. Bijzonderheden: Ook leverbaar als type V 1000 G5.

FABRIKANT: Societa Esercizio Motor meccanische S.p.A. Mandello del Lario (Como) Italië.

Prijs in 1976 f 11.500,=